2014. április 28., hétfő

Ilyen volt a Könyvfesztiválon




Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek, aki ellátogatott a Könyvfesztiválra, hogy részt vegyen a közös iskolai játékban Pankával és velem. És azt is, hogy ilyen sokak jöttetek könyvet dedikáltatni, és annyi szeretetet, mosolyt kaptunk Tőletek!



Az iskolába menetel az ébredéssel, fésülködéssel (én véletlenül fogkefével tettem), reggelizéssel, és fogmosással (ezt meg hajkefével próbáltam), és öltözködéssel (itt meg sapka helyett bugyi került a fejemre) kezdődött.


Aztán bepakoltuk az iskolatáskát, volt, amire szükség volt, mint például a tolltartó, a füzet, könyv, tornazsák, tornacipő, kulacs, uzsis doboz.


Tovább keresgélem az iskolatáskába való cuccokat.


Az úszószemüveg (hacsak nincs úszás tesi helyett), úgy mint a rágó, mobiltelefon, pónihintó, faröppentyű, fröccsöntött műanyag rák stb. nem került az iskolatáskába.


Ismét szuper "iskolás" közönségünk volt, hálásak voltunk nekik.


Kész vagyunk, táskával a hátunkon irány a suli! Sietni kell, nehogy elkéssünk! 


A tanórák szerencsére itt nem olyan komolyak, mint egy igazi iskolában. Nyugodtan lehet kacarászni és hangoskodni.


A magyar és és az énekórán túl vagyunk, már a tornaóránál tartunk. Akkor jöhet a tűz, víz, helikopter! Akarom mondani, repülő!:)


Végül a rajzóra következett Pásztohy Pankával irányításával.


A gyerekek közösen alkothattak a könyv illusztrátorával.


Egy álomszép iskola készült.


Itt pedig már dedikálunk.


Panka rajzol és pecsétel, én írok.
Olyan szuper nyomdakészletet hozott magával, amelyet én is megirigyeltem, nem beszélve a gyerekekről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése