2015. február 2., hétfő

Megjelent a Zöld Cirkusz és a Virágtolvaj

Szuperidőhiányos, udvariatlan bloggerként picit átköltöztem a facebookos írói oldalamra, és ott posztolgatok (sajnos ott sem sikerül olyan rendszerességgel, ahogyan szeretném. Egyrészt a lányaim és az edzéseik, versenyeik miatt, másrészt a saját könyveim írása miatt. Az az író, akinek regényeket is van ideje írni, író-olvasó találkozókra is eljár, és rendszeresen posztolgat, plusz még jó szülő is, szerintem hazudik.:)). Szóval nem tűntem el, csak máshol vagyok.




De azért muszáj itt megosztanom Veletek a jó hírt, hogy megjelent a cirkuszos nyomozó könyv, gyönyörű lett, szép kis formalakkot kapott a borító, üde zöldben és vidám pirosban pompázik, és olyan tenyérbe lapulós, kedves méretű kötetre sikeredett.








A Petfői Irodalmi Múzeumban tartott december 13-ai bemutatón egy rém kedves és humoros bűvész, Varázs Tamás és két nagyon ügyes artista szórakoztatta a gyerekeket (és ahogy elnéztem a felnőttek is jókat vidultak). A szuper szervezésért hála a Pagonynak!








És hogy a könyv kinek ajánlható? Mindenkinek, aki 8 és 10 év közötti, vagy annak érzi magát (velem ez gyarkan előfordul), kedveli a cirkuszt, a bohócokat, légtornászokat, erőművészeket, artistákat, állatidomárokat, kígyónőket, állatokat, növényeket, kalandokat és izgalmakat, és szeret a főhösökkel együtt rájönni egy retjély megoldására.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése