2014. május 19., hétfő

Nemsokára nyomdában a Kettő című regényem

Még nem írtam hosszabban erről a könyvről. Talán babonából, talán félénkségből. 
Hiszen ezzel a regénnyel új írói terepre merészkedem, olyan célcsoportnak írtam, amelyiknek nem szoktam.
Ez a könyv ugyanis nagy kamaszoknak szól. És fiatal felnőtteknek.
Vagy felnőtt kamaszoknak, amilyen én is vagyok. 


Hogy mit kell róla tudni? A Kettő a Tilos az Á könyvek gondozásában fog megjelenni, Péczely Dóra szerkesztésével, amiért külön hálás vagyok. Fantasztikus élmény volt Dórával együtt dolgozni.


A Kettő című könyv amúgy egy sorozat első része, melynek neve Másvilág-trilógia.



A történet disztópiának indul, aztán harmadik kötetben utópia lesz belőle. A főszereplője a 15 éves Nikk, aki a tökéletesen steril Tisztavárosban él, ahol nincsenek állatok és növények. Amikor a fiú egy különös embermadár csontvázra bukkan, onnantól kezdve menekülnie kell. Az életéért, az igazságért. Az igazságért, amelynek egyre több köze lesz egy rejtélyes kettős lénycsoporthoz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése